reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Imrich Bako

Imrich Bako

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dlhé roky som pôsobil v podnikaní, ale ani to ma neodradilo písať o veciach, ktoré ľudí oslovuje viac do hĺbky. Som autorom sériu kníh Prečo my a vesmír sme(?). Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

KAUZA BEZÁK: Nie som pápež, ani pomazaný. Akú mám šancu ... ?

Imrich Bako

KAUZA BEZÁK: Nie som pápež, ani pomazaný. Akú mám šancu ... ?

Médiá sa zaradovali: - konečne senzácia, škandály v Cirkvi, odhalenia ... Aj bratia evanjelici to akceptovali s istou dávkou porozumenia: veď oni majú ten istý problém s pápežom. Nie som pápež. Akú mám šancu? Nie som pre otca arcibiskupa žiadna autorita. Nie som ani pomazaný. Uznáva na zemi ešte nejakú inú autoritu? Evanjelici tvrdia, že ich autoritou je slovo Božie v Biblii. Pre nich je dogmou Biblia. Ale veď aj katolíci uznávajú Bibliu za slovo Božie! Čo hovorí Biblia?  1. Otec arcibiskup Bezák je Boží pomazaný.

  • 21. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 169x
reklama
SkryťZatvoriť reklamu